wtorek, 23 sierpnia 2016

Pismo z Urzędu Miasta - wniosek o skierowanie do sądu. Co dalej?

Otrzymaliśmy pismo z Urzędu Miasta (załącznik).

Wynika z niego, że możemy skierować sprawę do sądu w celu przymuszenia do wykupu gruntu osób, które nie odpowiedziały lub złożyły sprzeciw (tylko 1 mieszkanie). Mamy czas do 20 września 2016.

Dzwoniłem do Pani urzędniczki. Jak wygląda dalsza procedura? Spółdzielnia może przygotować pismo, na którym deklarujemy chęć skierowania sprawy do sądu. Zatem nie wysyłamy żadnych deklaracji samodzielnie, uczyni to za nas spółdzielnia. Po trafieniu na wokandę, sąd podejmie decyzję "kierując się interesem wszystkich mieszkańców". W naszym przypadku mamy bardzo duże szanse na wygranie, ponieważ tylko jeden współwłaściciel na 40 złożył sprzeciw, a zdecydowana większość jest za wykupem. Aby sprawa została skierowana do sądu przez spółdzielnię, nie może brakować więcej niż 5 wniosków.

Uwaga. Mieszkańcy lokali 4, 10, 11, 12, 15, 36 proszeni są o uzupełnienie wniosków o oryginał aktualnego odpisu księgi wieczystej. Jak zdobyć ten odpis napisałem w procedurze złożenia wniosku. I skierowanie go na adres wskazany w piśmie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz